پلت چوب را کجا و چگونه بفروشیم؟

پس از ساخت کارخانه یا کارگاه تولید پلت چوب و شروع به تولید پلت ، توسعه بازار و بازار یابی به یک مسئله اساسی تبدیل می‌شود. فروش پلت چوبی با چالش‌های ریز و درشتی در مقابل بسیاری از رقبای تولید کننده  پلت چوب در ابعاد متوسط و کوچک روبروست. اینجا چند تجربه مفید برای تشخیص تقاضا و بهره‌برداری از بازار آورده ذکر شده است:

 

پلت زیست توده کجا استفاده می شود؟

 

پلت های زیست توده به عنوان یک انرژی پاک و تجدیدپذیر می‌توانند در صنایع و تجهیزات مختلف استفاده شوند. این صنایع شامل دیگهای بخار زیست توده، مشعل‌های پلت ، شومینه، کوره‌های گرمایش، اجاق‌های گاز ، مولد بخار، کباب‌پز و سایر ابزارها می‌شود. این تجهیزات به منظور رطوبت‌سازی، گرمایش، تامین انرژی، و ضدعفونی در دماهای بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تقریباً تمام شرکت‌های تولیدی از این تجهیزات در صنایع مختلف استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، کارخانه‌های داروسازی، تولید مواد غذایی، نوشیدنی، لباس، شیمیایی، نیروگاه، آرد، حمام‌های مدرسه، مراکز حمام، شستشو، لاستیک، کاغذ و بسیاری از صنایع دیگر از پلت زیست توده بهره می‌برند.

 

 

چگونه مشتری پلت چوب پیدا کنیم؟

 

برای یافتن مشتریان برای گلوله‌های چوبی، می‌توانید به اقدامات زیر مراجعه کنید:

  1. ارتباط با تولیدکنندگان تجهیزات زیست توده و پلت ساز: با تماس با شرکت‌هایی که تجهیزات تولید پلت تولید می‌کنند، از جمله دیگ‌های زیست توده و مشعل‌های پلت ، می‌توانید به لیست مشتریان آنها دست پیدا کنید. می‌توانید مستقیماً با فروشندگان در این کارخانه‌ها تماس بگیرید و برای معرفی خدمات خود به آن‌ها هزینه ای پرداخت کنید.
  2. ارتباط با فروشندگان سطح بالا: با برقراری ارتباط با فرد یا شرکت‌هایی که در سطح بالای بازار حضور دارند، اگر قیمت شما رقابتی باشد،می‌توانیداز آنها سفارش بگیرید. بزرگ‌تر کردن شبکه فروش خود از طریق هر فرد یا شرکتی که ممکن است محصولات شما را به فروش برساند، به افزایش مشتریان شما کمک خواهد کرد و با گذر زمان، به منبع ثابتی از مشتریان خواهید رسید.
  3. ارتباط با بخش‌های دولتی: اگر دسترسی به اطلاعات بخش‌های دولتی را دارید، می‌توانید لیست کاربران دیگ های بخارپلت سوز و مشعل‌های پلت را از اداره نظارت بر کیفیت و فناوری و اداره حفاظت از محیط زیست درخواست کنید. این لیست می‌تواند به شما کمک کند تا با مشتریانی که به دنبال این تجهیزات هستند، ارتباط برقرار کنید.

 

چگونه پلت های چوبی خود را به بازار عرضه کنیم؟

بازاریابی اینترنتی به عنوان یک راه محبوب و مقرون به صرفه برای تبلیغات شناخته می‌شود. شما می‌توانید از تجربیات بازاریابان ماهر برای ارتقاء خدمات خود استفاده کنید. وقتی که به اندازه کافی دیده مشوید و بازدید بگیرید، می‌توانید جریانی پایدار از مشتریان جدید راجذب کنید.

در صورتی که یک واحد تولید خانوادگی هستید، می‌توانید به عنوان یک پلت ساز چوب بزرگ فعالیت کنید. از یک برند رسمی و کانال‌های ثابت استفاده کرده و با این روش می‌توانید فروش بهتری داشته باشید.

 

 

استراتژی بازاریابی سوخت پلت های چوب

 

تقسیم بازار

هیچ شرکتی نمی تواند تمام بازار را هدف قرار دهد و انواع محصولات را تولید کند. آنها باید بازار را تقسیم بندی کنند و یک یا چند بازار هدف را انتخاب کنند. سوخت پلت زیست توده یک محصول خاص است. می توان آن را به بازار داخلی و خارجی، بازار شهری و روستایی، یا هدف زندگی و هدف تولید تقسیم کرد.

بازار هدف دقیق

کشاورزان، کاربران دیگ بخار زیست توده و نیروگاه تولید برق بازار هدف پلت های چوب هستند که می توانند جای زغال سنگ را بگیردبع عنوان جایگزین ذغال سنگ از آنها استفاده کنند.

کشاورزان، خانواده‌های جوان، افراد مسن  و خانواده‌های ثروتمند میتوانند مشتریان بالقوه باشند. افراد جوان دوست دارند تکنولوژی جدید را امتحان کنند. سالمندان تنها هنگام استفاده از اجاق های زغال سنگی یا هیزمی با خطر مواجه هستند. خانواده ثروتمند مایلند برای زندگی با کیفیت بالاتر هزینه بیشتری بپردازند.

کاربران صنعتی دیگ بخار و نیروگاه هاو کسانی که در شهرهای به شدت آلوده هستند ترجیح می دهند از سوخت زیست توده تاستفاده کنند.

موقعیت بالا در بازار

سوخت پلت های زیست توده باید به عنوان محصولات حفاظت از محیط زیست با تکنولوژی بالا به بازار عرضه شود. تولیدکنندگان باید بر اساس کیفیت به جای قیمت رقابت کنند.

بسیاری از تولیدکنندگان گلوله زیست توده به کاهش هزینه تولید میپردازند . راه بهتر، سرمایه گذاری بیشتر در تحقیق و توسعه و افزایش دانش فنی و کیفیت است. بر مزایای پلت نسبت به زغال سنگ و هیزم   تأکید کنید، و تمایز رقابتی را اتخاذ کنید.

 

 

 

در مناطق توسعه نیافته، اکثر مردم آگاهی زیست محیطی ندارند و تنها تعداد کمی از مردم مایلند هزینه بیشتری برای انرژی پاک بپردازند. بنابراین تولیدکنندگان نمی‌توانند با هزینه کم این هدف دست یابند.

اگرچه استفاده از سوخت‌های سنتی مانند زغال‌سنگ و نفت در حال کاهش است، اما هنوز بلوغ فناوری پیشرفته و دامنه بازار بزرگ‌تری نسبت به سوخت زیست‌توده دارند. بنابراین سوخت پلت چوب در کوتاه مدت مزایای قیمتی قابل توجهی ندارد.

 

توسعه کانال های فروش

 

اکثر تولیدکنندگان سوخت زیست توده در مقیاس کوچک کار میکنند . به دلیل کمبود مالی، بیشتر به تولید توجه می‌کنند و کمتر به کانال‌های فروش توجه می‌کنند. این امر باعث می‌شود که بسیاری از تولیدکنندگان به نحو کارآمدی عمل نکنند. کانال‌های گسترده و منعطف نه تنها می‌توانند مشتریان را به راحتی به محصولات شما هدایت کنند، بلکه می‌توانند به برندسازی محصولات شما کمک کنند.

بنابراین، تولیدکنندگان باید با تلاش فراوان به توسعه و بهبود کانال‌های فروش خود بپردازند و انگیزه‌های نمایندگان را تقویت کنند. با توجه به محبوبیت اینترنت، بسیاری از شرکت‌ها تبلیغات خود را از طریق کانال‌های بازاریابی اینترنتی گسترش می‌دهند.

 

 

 

روش تبلیغ درست را در پیش بگیرید

 

نقاط فروش گلوله‌های زیست توده ایمن و تمیز هستند. تصویر تبلیغاتی باید درباره زندگی سالم و شاد باشد. اینترنت به عنوان مقرون به صرفه‌ترین رسانه شناخته می‌شود. اگر بودجه کافی دارید، تبلیغات در تلویزیون و تبلیغ محیطی نیز انتخاب خوبی است. به‌عنوان یک انرژی جدید،  می‌توانید برخی از مشتریان را تحت تأثیر قرار دهید تا جلوه‌های نمایشی را ایجاد کنید و افراد دیگر را همراهی کنید.

 

کیفیت محصول خود را بهبود بخشید

کیفیت تولید هسته اصلی اساس بازاریابی است. برای ایجاد مزایای متفاوت نسبت به سوخت‌های سنتی، باید از ارزش حرارتی بالا و خاکستر کم در گلوله‌ها اطمینان حاصل کرد. بسیاری از تولیدکنندگان از کاه‌های زراعی به عنوان مواد اولیه استفاده می‌کنند. فراوری آنها چالش‌برانگیز است. برای رسیدن به نتایج مطلوب، تولیدکنندگان باید به جای هزینه کم، کیفیت بالا را اولویت قرار دهند.

 

پلت های چوبی با کیفیت بالا از چوب باطله به عنوان مواد اولیه تولید می‌شوند. این پلت ها دارای چگالی بالا، ارزش حرارتی بالا، خاکستر کم، و دود کمی هستند. در این روزها، تعداد زیادی از مشتریان به پاکیزگی بیشتر از قیمت اهمیت میدهند . بنابراین، تولیدکنندگان باید در زمینه تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کنند تا کیفیت و تمیزی سوخت گلوله‌های زیست توده را افزایش دهند.

برای تولید گلوله‌های چوبی با کیفیت بالا، به دستگاه پلت ساز با کارایی بالا نیاز دارید. هماک صنعت یک تولیدکننده و تامین‌کننده دستگاه پلت ساز حرفه‌ای است. محصولات ما را می‌توانید فروشگاهمان پیدا کنید. اگر سوال یا علاقه‌مندی دارید، با ما تماس بگیرید.

کلیدواژه : پلتپلت چوب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *